RYCHLE A POHODLNĚ


Je tady konec léta a já jsem se rozhodla si ho trošku zrekapitulovat z hlediska módy a toho co jsem nosila.

 Na jaře jsem se hrozně těšila na všechny ty šatičky, overaly, kraťásky a tílka.  Bylo ale mnohem větší vedro než jsem čekala (to asi my všichni) a na moje "vysněné" kousky vůbec nedošlo.
Oblíbila jsem si troje vzdušné šaty a ty jsem nosila pořád dokola. Vlasy jsem nosila většinou nějak sepnuté, nebo klobouk, abych se neupekla. Konečně se teď trošku ochladilo, takže mám v plánu vynosit, vše co jsem si naplánovala, jen třeba přidat sáčko.  
Na fotkách mám mé velmi oblíbené tílko z H&M ze slev za 70Kč. Džíny nosím tak často, že ani nevím, že je mám na sobě,  jak skvěle mě kopírují. 
Šátek do vlasů mám také z H&M z letošního jara. 
Psaníčko LV, na které jsem si přes léto vydělala a teď do hrdě nosím. Není to asi styl úplně každého, ale mně vyhovuje velikost a líbí se mi jejich klasický desing.
Pantofle mám ze Zary a hodí se opravdu ke všemu, takže ty už si taky zažily své. 
Co jste vy nosily toto léto? Našli jste si oblíbence, kterých jste se drželi, nebo jste trošku experimentovali?






Komentáře

Oblíbené příspěvky