Proč ženy nechtějí být ženami?

V dnešním článku bych se chtěla dotknout otázky, kterou si sama pokládám celkem často. Proč se ženy stydí za, že jsou ženy? Proč nosí vytahané věci a nestarají se o sebe? Proč nechtějí vyzdvihnout to, co je na nich tak krásné? 


Už skoro vůbec ve městě nepotkávám holky/dívky/ženy v sukních, šatech, v lodičkách a s upravenými vlasy. Teď je totiž "IN"nosit pytlovité mikiny, tenisky a tepláky. 
Co se stalo, že už ženy nemají potřebu chodit upravené? To v sobě nemají ani kousek takové té "nepsané povinnosti" vypadat upraveně?
Velkou roli podle mě u většiny hraje lenost. Ale na druhou stranu si říkám.. Změní se nějak extrémně výdej Vaší energie, když si ráno vezmete halenku a kalhoty, místo mikiny a legín?
Zabere Vám to úplně stejně dlouhou dobu, ale budete vypadat mnohem lépe.. Takže v tom problém asi nebude.
Někdo by se mohl vymluvit na pohodlí. Ale hezké neznamená nepohodlné. I hezké a slušivé oblečení může být pohodlné. Například takové maxišaty, nebo kalhoty co mám já na fotkách jsou neskutečně příjemné a vzdušné! Ženské nutně neznamená uplné oblečení, což sama dokážu pochopit, že uplné je pro plno lidí nepohodlné.
Někdo by mohl namítnout, že nemá peníze na to, aby mu to slušelo. A to se mi zdá jako další hloupý argument. I v sekáči mají krásné kousky a v šatníku není třeba milion kousků oblečení. Důležité je, aby vše bylo čisté=upravené. O penězích to tedy opravdu není.
Samozřejmě chápu víkendy a rychlo akce, jako je například cesta do lidlu pro rohlíky.. Ale myslím si, že o všední dny by se holky ve školách a ženy v pracích měli více snažit.. 
Je to samozřejmě úplně na každém, ale můj názor je takový, že tepláky se do města prostě nehodí. Některé holky co potkávám ve škole vypadají, jak když si ráno sotva vyčistily zuby.. Mastné vlasy “dokonalé skryté” v culíku, 3 dny stejné tričko a špinavé prochozené boty. A to se mi moc "slušivé" opravdu nezdá. 
Nejsem žádný staromódní člověk, ale žena je prostě žena! Má být jemná, elegantní a taková přirozeně krásná. Můžete mít klidně džíny, obyčejné bílé tričko, ale místo tenisek třeba balerínky, na ruce náramek, naušnice a je to. 
Nenutím Vás (ani nikdo jiný), hned do šatů a vysokých podpatků. I žena se sportovním stylem může působit žensky.
Jak si asi sebe váží holky a jak moc se mají rády, když svá krásná těla a křivky schovávají do mikin a tepláků?
Co vy si myslíte o módě ala "je mi vše jedno" ? Líbí se Vám ženy spíše upravené, nebo rozlítané a vysloveně neupravené? A co vy holky, k jakému stylu máte blíž?




















Komentáře

  1. Tohle mi přijde trochu mimo... Bude to i tím spěchem, když behate pořád celý den někde jako dostihový kůň, tak lodicky asi nebudou to pravé ořechové. Sehnat pěknou sukni aniž by stála X tisíc je poslední dobou nadlidský ukol. Co se týče satu letos tak už jsem sháněla v kamenných obchodech i na internetu a bída s nouzí, všechno vypadá jak kdybych byla těhotná jaký je to pytel.... Pro koho to vlastně navrhují ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pre modelky s dlhými nohami až po zem.

      Vymazat
    2. Nejsou nutné vysoké štekle, ani šaty nebo sukně pokud Vám nesedí. Stačí klidně i doplňky. Jen jsem v ženách chtěla trochu vzbudit tu potřebu být upravenou ženou. Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Nesúhlasím. To že nosím nohavice, mikiny či legíny, ktoré mimochodom slušia oveľa viac ako sukne neznamená, že sa hanbím sa to byť ženou. Jednoducho nemám postavu a v podstate ani prácu na elegantné oblečenie. Lodičky na mojich krivých nohách by vyzerali smiešne, skôr by som sa v nich zabila. A za osem hodín v kníhkupectve by sa mi nohy ani chrbtica nepodakovali.
    Takže treba rozdeľovať aj tipy žien aj to, v čom sa samotná žena cíti najlepšie. Nelíčim sa, nefintim sa ale i tak sa nehanbím za to ako vyzerám a som hrdá na to, že som žena. Možno nie modelka, možno nevyzeram dobre na fotkách, a určite sa za mnou neobzera pol mesta. Ale hrdo kráčam mestom aj so svojimi vykojenymi osmičkami ktoré neskryjem ani v mikine svojho chlapa a že tá je riadne veľká. Túžim po halenke avšak tú si môžem dovoliť iba na chalupe takú, ktorá by mi sadla cez hruď ešte nikto neušil.
    Nie, nevyhovaram sa, teším sa z toho ako má príroda stvorila aj keď nie som dokonalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys to naprosto vystihla za mě. Já k tomu jen přidám, že tuplem nemám postavu na nějaké šaty a sukně a (subjektivně) líbivé věci. V teplákách a velkých tričkách metalových kapel je mi prostě nejlépe a je mi naprosto jedno, že mě vystajlované ženy, co si ničí záda na deseticentimetrových jehlách jejich celodenním nošením, považují za neupravený zjev. Každý by měl nosit zejména to, co je mu pohodlné. Kdybych nechtěla být ženou, tak asi nejsem hrdou mámou ;)

      Vymazat
  3. Nemůžu si pomoct, od čláku jsem čekala něco víc.

    OdpovědětVymazat
  4. Já třeba souhlasím, jak tady tak i na facebooku jsem si všimla negativních reakcí, ale je to podle mě tím, že to píší právě holky, které se elegantně oblíknou maximálně do divadla, protože je to jinak nezajímá a vymluví se na to, že jim to stejně sluší víc. Ale dřív přece byla žena právě tou reprezentativní, což dneska podle mě už často není. Taky už jsem nad tímto tématem přemýšlela dýl, tak jsem ráda, že se našel i někdo jiný, kdo se nad tím pozastavuje :) Za mě osobně jsou šaty nejlepším kouskem oblečení a třeba do divadla by měla být povinnost je nosit, protože holky v džínách v divadle mě prostě uráží.
    Miška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Konečně si někdo představil stejný typ komentujících jako já.. Myslím si, že se to dotklo právě těch neupravených a docela mě mrzí, že hned útočili a ani se vlastně nezamysleli nad tím, jak to myslím a kam tím mířím. Děkuji Miško

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Také si myslím, že tolik komentářů tam nebylo třeba. Bohužel bydlím v menším městě(Litoměřice) a potkávám většinou spíše neupravené ženy.. Na vrsevníky jsem chtěla hlavně trochu "zapůsobit" aby si uvědomili, že se dá oblékat i jinak. Hezký večer :)

      Vymazat
  7. Myslím si, že málokdo jde ven s tím, že cíleně kašle na vzhled, spíše prostě „nemají“ cit pro sladění věcí, když už chceš rozlišovat lidi se špatným oblečením. Jsem z Brna, vídám jak v létě, tak v zimě spoustu upravených lidí, a stejně tak vídám lidi, co mají čisté oblečení, ale třeba to nevychytali kombinováním. Kdysi jsem se hrozně zajímala o to, jak se lidé oblékají, ale pak jsem se toho vzdala a je mi lépe. Maminka mě naučila, že je důležité, aby oblečení bylo čisté, nepomačkané, vhodné velikosti a bez děr. V dobách oversized věcí se velikost špatně odhaduje, ale je to prostě na každém. Když to chceš vzít na ženy, neviděla jsem snad žádnou ženu, která by vzhled neřešila a byla líná, jen podle mě prostě mají jiné oko na kombinace. Co mi však na ženách vadí: neumějí si zvolit často správnou velikost podprsenky a také kalhotek a následně jejich kombinaci pod oblečení. Je mi jedno, jestli je černá podprsenka a bílé kalhotky, ale když už, tak pod bílé oblečení se prostě bílé spodní prádlo nebere, jedině tělové. A ramínka by neměla prostě koukat ven. Stejně tak mi vadí holky přepůlené silonkami. To jsou ty drobnosti, co mi vadí, na mně samé a všimnu si toho i na ostatních. Pak samozřejmě dodržování dress codu, ale jinak ať si každý nosí co chce.
    Jak někde někdo psal, žena je ženou tolik, kolik se jí cítí být. To, že si na sebe vezme šaty a lodičky ještě nic neznamená. Já nosím šaty i sukně, ale často nosím kraťase s punčocháči nebo obyčejné džíny či kalhoty, košile, roláky, svetry... Někdy si vezmu pánskou košili. Podpatky moc nenosím, a i když se mi na základce vždycky smáli, že jsem škaredá, tak zvládám okouzlit muže zcela normálně, svým chováním, úsměvem a prostě šarmem, který jsem si nekoupila v obchodě, ale kterému jsem se naučila. Takže lepší je mít dostatek sebevědomí, než drahé hadry. :-)
    Článek je moc plytký, to je jeho chyba. Kdyby měl hloubku, rozhodně by stál za zamyšlení a jako téma by se chytil.
    P. S. Když pominu, že asi chceš na fotkách vyjádřit ženskost, tak mně to přijde hrozně asexuální či laciné, jen technická: Zapracuj na úhlu focení, tyhle fotky a perspektiva ti prostě nelichotí a máš špatně zvolené nastavení pro světlo, vlastně je to špatný nápad fotit se ve stínu a v pozadí mít odpolední krajinu, protože jsou ty fotky hrozně tmavé. Další věc: Chtělo by to do toho outfitu zakombinovat barvu. Mít černé oblečení a černé boty působí hrozně unyle, oblečení by mělo pracovat na kontrastech. Na modnipeklo.cz o tom mají sem tam pěkné články, ty starší. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za komentář a ráda bych odpověděla spíše na tu druhou část. Fotí mě holčina, která to má vystudované a prostě zkoušíme různé věci a samy se pak vždy divíme jak to dopadne. Z hlediska "správnosti" to asi není úplně ono, ale mně se fotky líbí. Barvy normálně nosím, vím jak kombinovat a co nosit( klidně se podívej na starší outfity). U tohodle outfitu byly kalhoty i vršek hodně detailní a proto jsem už žádné barvy nepřidávala. Děkuji za komentář.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky