ŠEDÉ SÁČKO&SKINNY JEANS

Ahoj!
Dnes jsem je rozhodla, podělit se s Vámi o můj v poslední době milovaný outfit. Většinu kousků jsem pořídila opravdu levně, takže i to mi dělá radost.
Na istagramu určitě poslední dobou hodně vídáte károvaná sáčka. Ať už kabátového střihu, nebo klasického "kostýmkového". Tento trend mě opravdu zaujal a tak jsem se rozhodla, se po podobném sáčku porozhlédnu.
Vždy když jdu do nějakého krámu, tak se dívám mezi věci ve slevách, protože mám velikost XS a ta tam často bývá. A co tam nenajdu..Moje vysněné sáčko, velikosti 32 za 120Kč!
Chválí mi ho snad úplně každý a nikdo mi nevěří, že stálo jen 120.
"Saténové" tílko je podobný případ, ale z Lidlu. Ano z lidlu!
To by jute nevěřili, jak super kousky tam někde mají..A hlavně za opravdu směšné peníze. Toto tílko bylo za 44Kč! Neskutečný...:D
Kabelka a kalhoty Zara, obojí už jste mohli vidět.
Boty mám nové od Vánoc a jsou z H&M a na jejich e-shopu jsou stále dostupné.
Pásek a řetízky také H&M.
















Komentáře

  1. Jseš moc hezká a krásně se oblíkáš, zkus se víc usmívat, fotky budou veselejší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) mně se právě moc nelíbí můj usměv...

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky