NĚMECKO 2018


V dnešním článku jsem se s vámi rozhodla podělit o mé zážitky a dojmy z víkendu v Německém městecku Darmstadt. 

Upřímně nemčinu a němce nesnáším( nesnášela jsem). Jejich jazyk se mi hrooozně moc nelíbí a žadný němec na mě nebyl nikdy slušný, nebo milý. Od nás je Německo celkem blízko, takže jsme tam od mala jednou za čas jezdili nakupovat. 
K příjemnosti prodavaček se nebudu vyjadřovat, protože to je asi všude podobné/ stejné. Když ale vezmu lidi co jsme potkávali v krámech, nebo na ulici, tak mi vždycky přišli hrozně zamračení, naštvaní a prostě takový klasický němci...:D

Takže teď už si asi dovedete představit s jakými předsudky jsem do Německa jela.
Můžu ale říct, že jsem byla velmi mile překpená. Krásná uklizená města i vesnice, upravení a milý lidé a všechno takové hezčí. Krásné domy, výzdoba ulic rodinné domky, všechno! Pokud nebudete vědět co dělat o proudloužený víkend a nemáte moc financí, nebo se vám nechce moc daleko rozhodně dejte Německu šanci! :)









Komentáře

Oblíbené příspěvky