NOT COOL SKINCARE

V dnešním článku Vám ukážu mojí obyčejnou pleťovou rutinu. Vždy když vidím rutiny blogerek či youtuberek, říkám si, kde se asi stala chyba. Vymýšlí si, aby rutina byla zajímavá a bohatá, nebo každý den věnují pleti kolem dvou hodin? Dnes se Vám pokusím co nejvíce přiblížit tu mojí a budu s vámi 100% upřímná.



Vím, že pleť je úplný základ. Věnuji se jí jak ráno, tak večer, ale jsem zastáncem toho, že všeho moc škodí. Pleť mám smíšenou, občas mastnou, občas suchou, ale více méně hezkou a čistou. Mám na obličeji celkem dost jizviček od neštovic a sem tam nějaký nedostatek, ale jinak si nemůžu stěžovat.
Produkty, které používám, se snažím směřovat jak na obličej, tak na krk a hrudník.
Pupínky (potničky) se na krku objeví raz-dva, takže i tam je potřeba trošku péče.


Ráno:
Ráno, hned po tom co vstanu, si omyji obličej vodou a jemně osuším. Dám si balzám na rty, hydratační krém a tím končím. Po těchto krocích pokračuji bází pod makeup a pak už samotným makeupem.


Večer:
Večer je to trošku delší proces jak ráno. Odličuji se olejovým odličovákem a to ve sprše. Je od značky L'ocitane a odlíčí opravdu vše. Matné tekuté rtěnky, kouřovky cokoliv. I přes to, že odlíčí úplně všechno, raději ještě sahám po pleťovém toniku, kterým pleť ještě dočistím.
Je od značky Ryor, která je velmi dostupná a mohu Vám ji jedině doporučit. Jelikož je lehce lepivé, nechám ho chvíli působit a poté nanáším stejný krém co ráno. Když mám více času, či nálady, použiji masku také od Ryoru, která je hlavně na problémovou pleť, ale ta mě občas také potká (holky asi tušíte kdy). 







Pleť se snažím moc nezatěžovat a hlavně abych byla zcela upřímná, jsou dny kdy jsem ráda, že se osprchuji a odlíčím a na nějakou dlouhou rutinu ani nepomyslím. Jak jste na tom vy s péčí o pleť? Flákáte to, nebo Vám na Vaší rutině opravdu záleží?



















Komentáře

Oblíbené příspěvky