PANDA MASK



V dnešním článku se s Vámi podělím o mou první zkušenost s látkovou masku. Je to maska, která je z velmi jemné látky, má vystříhané otvory na oči, nos a pusu a je nasáklá tekutinou. "Tekutina" se liší podle toho, jakou masku si pořídíte.

Já měla masku na hydrataci. Konkrétně pandí od značky Balea(49,-) a ta byla napuštěna v zeleném čaji. Krom zeleného čaje tam jsou i různé další přísady, ale tomu nerozumím, takže se do toho raději nebudu pouštět.
Začla jsem tím, že jsem si dokonale odlíčila a vyčistila pleť. Poté jsem masku položila na obličej a uhladila ji tak, abych ji měla nejlépe úplně všude. To mi bohužel nešlo, hlavně z toho důvodu, že maska na můj obličej byla celkem veliká. Toho jsem ale využila na krku a masku přiložila i tam. Lehla jsem si a nechala působit zhruba 15 minut. Opravdu doporučuji si lehnout, jelikož maska je hodně nasáklá a pokapala by Vám věci kolem.
Když jsem ji sundala, zbytek "vodičky", který mi zůstal na obličeji jsem pomalu vmasírovala do pleti.
Po zaschnutím jsem pokračovala s mou klasickou ranní rutinou.
Maska byla opravdu příjemná, ráda si jí pořídím znovu a mohu Vám ji vřele doporučit.
Pleť vypadala krásně a nejvíce jsem ocenila asi to, že jsem nemusela bolestivě strhávat zaschlou masku jak to tak většinou bývá..
-               
velikost
+
cena
dostupnost
účinnost
aplikace

Komentáře

  1. Tak tu vidím poprvé :D ale je pěkná a zaujal mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ji viděla poprvé, tak jsem neváhala a hned ji vzala:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky