Batoh Aldo

Ahoj.
Po delší době Vás vítám u dalšího článku a tentokrát o mém novém batohu. Venku už začíná být konečně hezky, takže se můžete brzy těšit na nové outfitové články!


Do školy nosím už asi od 7. třídy kabelky. Na batohy jsem nikdy nebyla a nosit jsem je nechtěla. Vždycky mi hrozně vadilo sladěný outfit narušit batohem a tak jsem raději nosila kabelky. Ty byly neskutečně těžké a často mě z nich bolela záda.. 
Poslední dobou mi začalo být líto dražších kabelek, které jsem tahala do školy a řekla jsem si, že se podívám po nějaké "školní tašce". Věděla jsem, že klasický školní batoh opravdu nechci. Nejvíce se mi líbí batohy Michael Kors. Ty však stojí kolem 10 tisíc a to je opravdu hodně. Hledala jsem všude kde se dalo a nikde nic. Nakonec jsem narazila na eshopu eobuv.cz na batoh od značky Aldo. Dokonce byl i ve slevě, takže bylo jasno. Po slevě stál okolo 1400 Korun, což je za takový batoh skvělá cena. Vejdou se do něj i velké sešity a nosím ho každý den.
Je lehoučký a nepůsobí vůbec mohutně jako většina batohů, ale i přesto unese hodně.

Bylo k němu i toto psaníčko na které je tam přímo kapsa, ale to nenosím. Naštěstí se dá odepnout, takže ho tam mít opravdu nemusíte. Můžete ho využít buď jako klasické psaníčko, či jako poudzro na něco malého.



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky