MY B-DAY





Ahoj! Po delší době Vás vítám u nového článku ve kterém Vám prozdradím něco o mém narozeninovém dnu.

22.2 mi bylo 17 let. Neskutečně to uteklo. Nedávno jsem slavila 16cté narozeniny a už je mi zase o rok více..
Z narozenin se u Nás doma nedělá žádná velká slavnost a je to pro mě den jako každý jiný.
17. února má narozeniny mamka i brácha, takže vždy slavíme dohromady. Většinou dostanu kytku a drobnosti.
Nastavené to máme tak, že když chci, nebo potřebuji přes rok něco dražšího, rodiče mi to koupí a k narozeninám pak dostanu třeba tričko, nebo něco podobného. Minulý rok jsem přes rok nic takového nepotřebovala, takže jsem si k narozeninám řekla o peněženku Michael Kors. Je kožená, se zlatými detaily a přesně taková jakou jsem chtěla.
S rodiči jsme letos šli na večeři a v klidu spolu povečeřeli.Od babičky a dědy jsem dostala peníze, za které jsem si koupila šaty, které doufám, že brzy uvidíte v outfitu a pyžamo, které jsem chtěla šíleně dlouhooo! Jelikož mi došel krém na obličej tak jsem o něj poprosila mého bratra. Je to obyčejný obličejový krém na všechny typy pleti.











Od přítele jsem vůbec netušila co očekávat a velmi mile mě překvapil. Ikdyž moc dobře ví, že na zážitky úplně nejsem, vybral něco co doufal, že mi vadit nebude a trefil se. 
Nejsem uplný fanda zážitků když se jedná o dárek a hlavně když je to něco co mě tolik neláká- skok padákem, krmení slonů a podobně..:D 
Dostala jsem instrukce ať v sobotu vstanu brzy, připravím se a pojede se někam... Vůbec jsem nevěděla co na sebe, jako moc se namalovat a tak.. Holky znáte to.
Nakonec se jednalo o snídani a "výšlap" na Žižkovskou věž. Přímo vedle věže byla kavárna, kde jsme
dostali snídaňové menu a pak šli rovnou na věž. Výhled krásný a zážitek nezapomenutelný!
Návštěvu věže mohu jedině doporučit a uděláte dobře, když si přivstanete stejně jako my.

















Komentáře

Oblíbené příspěvky