5 MALIČKOSTÍ, KTERÉ VÁS VYZDVIHNOU DO NEBES



Určitě občas máte dny, kdy se opravdu necítíte dobře a říkáte si "tohle zachrání snad jedině pytel na hlavu".. Věřte, že já mám taky takové dny a mám pro Vás dobrou zprávu! Existují jednoduché triky, které z Vás během pár minut udělají upraveného a k světu-vypadajícího člověka. Nevěříte? Tak čtěte, zkoušejte a uvidíte!:)




1. VÝRAZNÁ RTĚNKA
Trik, který mám dlouhodobě ozkoušený a vím, že funguje úplně neskutečně je výrazná rtěnka.
Pokud se v makeupu moc necítíte, nemusíte jít hned v červené barvě. Pro začátek postačí například malinově růžový lesk.
Aplikaci rtěnky zmáknete během 3 minut a uvidíte zázraky. Ikdyž se cítím opravdu hrozně, jsem unavená a není mi dobře, přemluvím se do výrazné rtěnky. V ty dny mi nikdo nevěří, že mi není dobře a od všech( jen těch všímavých, hah) slýchám samé komplimenty!






2. ŠPERKY
Při tomto bodu se prosím držte zlatého pravidla méně je někdy více. Stačí obyčejný outfit doplnit například výrazným náhrdelníkem či náušnicemi a hned budete vypadat jako jiný člověk. Doplňky okolí dávají pocit, že jste ráno na přípravu měli 3 hodiny, ikdyž vy víme, že tomu tak ani z daleka není.




3. SLUNEČNÍ BRÝLE
Sluneční brýle dávají okolí potřebu zajímat se o Vás o něco více. "Jak ta holka asi bude vypadat až si sundá ty brejle?" Budete působit lehce tajemně a opět to vyzdvihne jak Vás tak i Váš outfit. Opět, je však třeba, držet se nějakých pravidel. Třeba toho, že se úplně nehodí nosit brýle v -10 stupních, nebo když prší.




4. VLASY NAHORU
Je dokázáno, že ženy působí více sexy, když mají vlasy svázané do culíku, copu či drdolu. Sexy teda úplně nevím, ale vím, že budete působit mnohem upraveněji. Culík Vám zabere maximálně 2 minuty, ale budete vypadat opravdu skvělě. Dobré jsou gumičky, které na sobě mají kovový kroužek, který zakryje gumičku. Ty vypadají opravdu honosně a luxusně!


5. PODPATKY
Věc, kterou asi většina holek nenávidí a miluje zároveň jsou podpatky. Rázem okouzlí každý outfit, prodlouží nohy a budete vypadat opravdu wau. Vždy se mi do nich hrozně nechce, ale důležité je, se přemluvit. Samozřejmně jsou dny kdy zvítězí placatky, ale přeci jen.. Jsme ženy.




Komentáře

  1. Krásný článek a nádherné fotky, šperky a podpatky naprosto miluju, i když mě pak bolí nohy, za ten efekt to stojí :) A rtěnky bych chtěla taky začít praktikovat, jen mě nikdy nebaví je pořád opravovat ;)
    Miška

    tripsandweekendactivities.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bolest nohou to je trest no.. Ale snažím se to překonat pro ty komplimenty:D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky