NOS CO SE TI LÍBÍ

Hrozně moc často slýchám věty typu "tohle se do města nehodí", "tajto je moc odvážný", "všichni na tebe zas budou čučet" a tak podobně.. Proč vůbec lidé mají potřebu takto komentovat něčí oblečení, makeup, či vlasy?
Myslela jsem si, že žijeme ve světe, kdy se tyhle věci už dávno neřeší. Ale bohužel, hodně jsem se spletla. Když mám červenou rtěnku, civí na mě každý třetí člověk. Většinou má každý z nich stejný výraz, který bych pojmenovala "No ty ses zbláznila! Jak s takovou barvou vůbec můžeš ven?..." a někdy mám pocit, že mají tendenci obejít mě obloukem, aby náhodou neměli taky červené rty.

A co teprve když mám na hlavě šátek.. To si připadám jak v Zoo a dívá se na mě úplně, ale úplně každý. Vždycky si řikám " to jste jako nikdy neviděli šátek nebo co? "
A pak jsou tady tací, kteří mají tu drzost se Vás na něco takhle hloupého dokonce i zeptat.
Co čekají za odpověď? :D Že se jim omluvím, že jsem jim zkazila den a věc si sundám, nebo se odlíčím? To tedy opravdu ne. 

Kdo zakázal nosit červenou rtěnku mimo ples? Kdo řekl, že šátky na hlavu patří jen na pláž? Nebo kdo řekl, že šaty se nosí jen do divadla? Zakázal někdo nosit tenisky k šatům? 
Nikdo nám nic takového neurčil, tak proč se držet zkrátka a nenosit to co se nám líbí??
Podobné věty a pohledy ignorujte, noste to, co se líbí Vám a co je Vám pohodlné a buďte šťastní!

ŠÁTEK- dárek   HALENKA- Gate  BRÝLE- C&A  KALHOTY- Zara   BOTY- Wojas  Kabelka- Řím

























Komentáře

Oblíbené příspěvky