Jak si našetřit na drahý kousek

Ahoj. V dnešním článku Vám předám pár rad, podle kterých se řídím, když si chci našetřit na nějaký dražší kousek. U mě to jsou vždy kabelky. Dražší věci si kupuji sama a ze svého. Chodím na střední školu, takže mám pouze brigády. Pro ty z Vás , kteří také studujete, ale rádi by jste si pořizovaly dražší kousky , tady mám pár bodů, které Vám pomůžou při šetření.

Pojem "dražší" , nebo "drahý" pro každého z nás znamená něco jiného. Pro mě to jsou kabelky například Michael Kors. Příklad si uvedeme na kabelkách, může to být ale opravdu cokoliv.. Boty, šperky, makeup, hra...
Ještě ráda bych na začátek řekla, že moc dobře vím, že jsou v životě mnohem důležitější věci než jsou kabelky, nebo celkově drahé věci. Mám 3 stálé brigády a je na mně, jak s penězi naložím.
Momentálně na nic jiného peníze nepotřebuji, nemusím platit výdaje typu jídlo+bydlení jelikož bydlím s rodiči.  Taky právě proto peníze teď ráda utrácím "za sebe" , jelikož vím, že brzy přijde doba, kdy na kabelky nebude. (Například až se po škole odstěhuji a budu mít svou první práci atd....


1.Vyber si oblíbence

Pokud chcete lépe a rychleji na něco našetřit, je dobré vědět na co šetříte. Já si například vždy v hlavě projdu jakou barvu a tvar kabelky bych chtěla, na internetu si je projdu a ty oblíbené si uložím. Můžete si podobné obrázky dát například na tapetu, nebo si udělat takový malý wishlist. Tím jak Vaši vysněnou věc, budete mít denně na očích, budete se o to více snažit šetřit.

2.Najdi si brigádu

Většina studentů má kapesné. Z toho se sice dá také šetřit, ale rozhodně to nejde tak rychle, jako když máte nějakou brigádu a svůj vlastní příjem. Od 15 let seženete brigádu skoro kdekoliv. Často jsou studentky vítány v kavárnách, nebo v restauracích jako servírky. Myslete však na to, že každý někde začínal a že pravděpodobně nedostanete hned ze začátku skvělou pozici a hezké peníze. Pokud však budete hledat dobře, možná najdete i něco příjemnějšího.. Například hlídání dětí, venčení psů, starání se o kytky, spolupráce s nějakou firmou a tak podobně. 
(Já například měla to štěstí a našla si jeden e-shop pro který píšu články, spravuji instagram a facebook.)

3.Nekupuj si nic jiného

Samozřejmě jídlo a další podobné věci si kupovat musíme, bez toho by to nešlo. Snažte se své výdaje o něco snížit.  Například- místo kafe s kamarádkou se běžte projít do parku. Tento bod já beru hlavně tak, že když si šetřím na drahou a kvalitní kabelku, tak si nekupuji žádné jiné. Často se mi stává, že jsem třeba v Zaře a vidím nějakou krásnou kabelku. Je to sice těžké, ale musím si "zakázat" koupit si ji. Stojí například 1000 korun a ani zdaleka se kvalitou nevyrovná té, na kterou šetřím. 
Takže raději jednu kvalitní věc, než 5 nekvalitních.

4.Nakupuj z druhé ruky

Tip který Vám zároveň doporučit můžu i nemůžu je nakupování z druhé ruky. Asi není třeba říkat nakupujte pouze od ověřených profilů a tak dále.. To si myslím, že všichni moc dobře znáte. Já si myslím, že je to spíše o štěstí. Více jak polovina mých kabelek je z druhé ruky a vůbec se za to nestydím. Vše byly s účtenkou, taštičkou i dustbagem. Poslední nákup na vinted.cz se mi však vymstil a bohužel už si ani nic z druhé ruky nekoupím.. Poslala jsem předem peníze a balíček nikde. Až na tuto zkušenost všechny předchozí byly super a velmi příjemné! Z druhé ruky mám například 7 kousků a všechny jejich nákupy proběhly hladce! Takže ano, pokud máte možnost nakupujte z druhé ruky, ale velmi opatrně


Komentáře

Oblíbené příspěvky