KOŽENÁ SUKNĚ



Společně s podzimem na mě přišla nálada na punčochy a sukně. V dnešním outfitu konktrétněji silonky a sukně. Tentokrát jsem se nechala dokonale pohltit trendem letošního podzimu- koženou sukní. Upřímně si myslím, že nejsem typ na sukně a není to něco co by mi vyloženě slušelo, ale i přes to jsem si nějakou chtěla pořídit. Jsem nízká, ale mám celkem velké boky, takže sehnat sukni i kalhoty je pro mě vždy oříšek.

Nejvíce štěstí mám vždy v Zaře, ale tam jsem tentokrát nenašla ani z daleka nic podobného. Rozhodla jsem se dát šanci Mangu a tam jsem našla tuhle koženkovou áčkovou sukni. Stála 35 Euro.
Viděla jsem si zkombinovanou i s oversized pletenými svetry, ale to už je na mě moc "blogerské" :D.
Nosím k ní roláky, trička s dlouhým či krátkým rukávem.
ROLÁK- ZARA          SUKNĚ- MANGO          SILONKY-DM           BOTY-H&M
Co nosíte na podzim vy? Jak se vám líbí trend kožených/ koženkových sukních?






Komentáře

Oblíbené příspěvky