ZIMNÍ ODPOLEDNE

Nevím jak u vás, ale u nás je teď poslední dny taková ta pohádková zima. Svítí sluníčko, sněhu je jen tak aby se neřeklo a teplota je kolem 2°C. Ráno to samozřejmě taková sranda není a škrábat okýnka na autě 20 minut, mě taky úplně nebaví, ale odpoledne na procházku je to fajn. Psy sníh zbožňujou a konečně jsou za tmy aspoň trošku vidět.



Myslím, že už jsem se o tom jednou zmiňovala, ale kožich zahřeje mnohem více než to vypadá. Moje zimní uniforma se většinu dnů skládá z košilky a roláku. Ačkoli je rolák vnímán jako nejvíc antisexy babičková věc, myslím si, že je to úplně na opak. Skvěle v něm vynikne postava, dá se kombinovat skoro se vším a vyniknou například výrazné naušnice a makeup. Boty mám nové od Lasocki( CCC), které jsem pořídila ve slevě a zatím vyhrávají 1. místo v žebříčku "kup roku".
Kožich- TKmax
Rolák- Gate
Sukně- Mango
Silonky- DM, Belinda
Boty- CCC
Brýle- Paya optik 
Kabelka- Michael Kors












Komentáře

Oblíbené příspěvky