TÓN V TÓNU

Mezi jedny z mých nejoblíbenějších barev patří tóny pudrové a růžové. Působí na mě velmi elegantně a čistě. Myslím si, že sluší ženám jak se světlou, tak s tmavou pletí a dají se skvěle kombinovat. Bílé džíny automaticky posouvají každý outfit na vyšší level, ale jsou velmi nepraktické. I při úplně běžných aktivitách si musíte dávat veliký pozor, jelikož se  jednoduše zašpiní..

Mají však obrovské kouzlo a z obyčejného outfitu udělají opravdu něco luxusního. Pokud je nevlastníte, tak se určitě nenechte odradit jejich nepraktičností a pořiďte si je. Já už mám po 4x ty stejné a jsou ze Zary. Kvůli mé výšce a váze mám veliký problém sehnat kalhoty a jediné, které mi opravdu padnou jsou ze Zary. Jsou ze základní kolekce, takže je v obchodě najdete vždy a mají je v několika různých barvách. Stojí +- 700 korun.
Halenku mám poměrně novou a je od značky Rich&Royal. Značka sice patří spíše mezi ty dražší, ale kousky jsou opravdu kvalitní a vydrží dlouho. Lodičky mám z Deichmanu a kolekce je aktuální, takže je šance, že je ještě seženete. Stály 699 korun a podpatek je snesitelný. Kytičková kabelka je z Orsay a myslím si, že ji v obchodech stále najdete. Stála 599 Korun (myslím).









Komentáře

Oblíbené příspěvky