ŽIVOTNÍ CÍLE

Každý z nás přemýšlí o svých cílech, snech a celkově budoucnosti. Máme plno obav, říkáme si "co by kdyby" a často jste velmi kritičtí. Říká se, že to, co si v hlavě umanete se ve skutečnosti stane. Pokud se tedy jedná o mě a mé přemýšlení o budoucnosti, snažím se vše promyslet do posledního detailu.
Četla jsem totiž několik různých knih a dozvěděla jsem se, že čím víc detailů si "vymyslíte", tím je větší šance, že se to vyplní.. Takže místo "chci hezký dům" si váš vysněný dům představte do posledního detailu.
Já si například představuji přesné místo kde chci bydlet, jaký chci mít gauč, jakou chci kuchyň a tak dále..






Já osobně si myslím, že nestačí o věcech jen snít. Je dobré se svým snům trochu přiblížit.
Pokud jednou chcete vydat knihupište, pište a zase pište. Pokud chcete být nejlepším sochařem na světě, každý den něco tvořte.
Pokud například chcete mít vilu na pláži, snažte se, najít si zaměstnání, které Vás bude bavit a zároveň si budete moci z výplaty takový dům dovolit.

O své sny se nemusíte s nikým dělit. Od té doby, co si hodně živě představuji svou budoucnost a cíle, se o tom s nikým nebavím. Lidé jsou hodně negativní a budou Vás chtít shodit.
Už několikrát se mi stalo, že jsem se s někým podělila o to, že bych se jednou chtěla živit blogem, či nějakou prací na internetu. V 99% případech jsem dostala negativní odpověď.

"to přeci neni žádná práce"
"to prosimtě dělá každej druhej"
"radši se uč, tohle ti nevyjde"
"to by ses musela narodit trošku v jiný rodině"

Po každé negativní odpovědi jsem byla smutná a říkala jsem si " a co když maj vlastně pravdu a já na tuhle budoucnost můžu zapomenout?"... A přesně takhle by to být nemělo.. Je to přeci můj sen, tak proč máte potřebu ho takhle hanit a už dopředu zavrhnout?

Mějte své cíle a věřte v sebe i v ně. Dokážete cokoliv, co budete chtít. Pokud máte pocit, že to v žádném případě nedokážete, jen trošku promyslete své priority, najděte si čas na to, co Vás posune blíže k Vašemu cíly a držte se toho!

Kloubou- Dárek z Madagaskaru
Brýle- Optika Paya Wear
Košile- Italská tržnice
Kabelka- LV

Komentáře

Oblíbené příspěvky