NESMRTELNÉ TRENDY


Poslední dobou se dostává do obchodů stále více a více kousků, které už na scéně dříve byly. Jistě jste už od svých rodičů/prarodičů slyšeli komentáře na současné trendy typu "to už sem nosila tehdá já" a tak dále.. A opravdu je tomu tak. Skvělým příkladem je právě ledvinka, kterou mám v dnešním outfitu. Džínové bundy, šátky do vlasů, úzké sluneční brýle, sety (top, kalhoty), menší kabelky, výrazné pásky, topy se spadlými rameny...

Trendů, které se vrátily je opravdu mnoho a do některých, by jste to dokonce ani neřekli. Některé z nich přijme většina lidí automaticky a neberou je ani jako něco, co tu bylo, už dávno předtím. Příkladem takové věci jsou podle mě například džínové bundy. V šatníku jí má skoro každý a nosí se denně.

Opakem takového "přijatého" trendu jsou podle mě třeba právě ledvinky, nebo úzké sluneční brýle.
V obchodech se sice prodávají, ale nevidíte je úplně na každém. Klasické ledvinky registruji už tak 2 roky, ale spíše v takovém streetovém stylu. Ty se mi upřímně nezamlouvali. Když se však v obchodech objevily "elegantní" ledvinky, věděla jsem, že si jednu určitě pořídím.

Pořídila jsem si nakonec tuto černou koženkovou se zlatými detaily ze Zary. Stála 500 Kč a je z aktuální kolekce. Není moc prostorná, ale mobil, klíče a rtěnku unese.
Šaty mám z H&M ze slev za 80 Kč. Pantoflíčky mám nové z e-shopu eobuv.cz, také ze slev.

Starým trendům se nebráním, ale dovolím si říct, že se mi spíše nezamlouvají, než zamlouvají. Záleží však hodně na zpracování a jak se říká, zkusit se má vše. Netvrdím, že na mě žádný takový kousek neuvidíte, ale nepatřím mezi nadšence takových trendů.

Jaké "znovuobjevené" trendy se vám líbí a které naopak ne? Máte nějaké ve svém šatníku?







Komentáře

Oblíbené příspěvky