ZVÍŘECÍ VZORY

Po delší době jsem tady s novým článkem. Nevěděla jsem co psát a outfity, které jsem chtěla nafotit a nafotila, na fotkách nebyly vůbec tak hezké, jako ve skutečnosti.. 

Jistě jste si všimli, že jedním z podzimních trendů tohoto roku jsou zvířecí vzory. 

Nepatřím mezi lidi, které by se oblékali podle nejnovějších trendů. To rozhodně ne. Někdy mi přijde, že jsem úplný opak. Na trendech mi vadí, jak moc jsou trendy a že to nosí každý druhý. Vím, že to je jejich účelem, ale to není nic pro mě. 
Neříkám, že nevlastním kousky, které někdy byly "IN" a měl je každý, ale nejsem člověk, který by to v obchodech přímo vyhledával.
Můj šatník se skládá převážně z obyčejných a dobře kombinovatelných kousků.
Trend zvířecích vzorů je však vyjímkou. Velmi mě zaujal a v našem malém městě se vůbec neuchytil.
Zvířecí vzory- konkrétně gepardí se mi líbí hlavně na doplňcích. Boty, kabelky, brýle, šperky..
 Kabát je i na mě celkem odvážný, ale k jednobarevnému outfitu vypadá opravdu skvěle a jsem ráda, že jsem si ho pořídila. Co vás asi nejvíce překvapí a zaskočí je to, že je z lidlu za 400Kč!
Materiál není nejlepší, ale odpovídá ceně.
Rolák a černé džíny mám ze Zary. Boty mám z podzimní kolekce Lasocki, které jsem si objednala z eobuv.cz, ale seženete je v CCC.
Co vy a zvířecí vzory? Zdá se vám to moc přeplácané, nebo by jste do nějakého kousku šli?





Fotky: https://www.instagram.com/brooxyjane/

Komentáře

Oblíbené příspěvky