ČERNÁ KLASIKA



Ahoooj. Dnes pro vás mám článek s takovým slušňáckým outfitem. Cítila jsem se v něm opravdu skvěle a už se těším na jaro, až si ho budu moct vzít znovu a bez mrznutí.
Šaty jsem si pořídila před vánoci ve slevách v H&M za 400Kč. Koupila jsem si je hlavně na Štědrý den, ale dají se v pohodě nosit i do školy/ do práce a myslím, že by šli i na ples. Rukávy jsou lehce rozšířené a dá se říct že třičtvrteční. Šaty jsou hooodně lehoučké a jemné. Jsou sice černé a mají rukávy, ale i tak si myslím, že budou příjemné při teplém počasí, hlavně kvůli tomu materiálu.
Silonky snad radši ani nekomentuji...:D 
Koupila jsem si je v Calzedonii za 300Kč a po půl hodině co jsem je měla na sobě se roztrhly...Myslím si, že to je nějaká jejich chyba, protože mi praskly na stejném místě i na druhé noze..
Kabelku mám také novou a koupila jsem si ji v povánočních slevách za 3200, což je úplně super!
Je pro mě akorát na každodení nošení a od vánoc jí nosím každý den.



















Komentáře

Oblíbené příspěvky