OBLÍBENÉ MOMENTY Z ROKU 2018

Vítám vás zpátky na mém blogu v roce 2019!
V dnešním článku jsem se rozhodla sepsat 4 momenty z mého života, které se staly v roce 2018 a nějakým způsobem mi utkvěly v hlavě. Něco je důležité, něco je naopak úplná maličkost a jen se mi prostě zalíbila a zůstala na paměti.







MŮJ PRVNÍ PEJSEK
Všichni jste si určitě stejně jako já prošli obdobím, kdy jste "nutně potřebovali" svého pejska, kočičku, nebo králíka. Já jsem to zkoušela několikrát a vždycky jsem dostala jasnou odpověď. 
Ve zkratce -NE- .
Mamka psy moc nemusela, ale hlavně žádné taky neznala. Když jsem začala chodit s Philippem, dozvěděla jsem se, že má staffíka Biggieho. Já jsem si ho zamilovala hned. A mamka? Snad ještě rychleji, než já! Ha.
Konečně přišel čas na mě a mého pejska. Tak vám představuji mou modrou staffbulku MIU.

Mia první den doma.

Dnes má 10 měsíců.

Biggie <3


PRÁCE SNŮ
V roce 2018 se mi splnil jeden velký sen. Začalo mi vydělávat psaní článků a přidávání fotek na instagram. Obojí dělám pro firmu, kterou mám neskutečně ráda a doufám, že spolu ještě dlouho vydržíme. Tuhle práci jsem si vždycky hrozně přála a konečně když se naskytla nabídka, tak jsem si řekla, že to zkusím. Hrozně jsem si to přála, věřila tomu a  ono to vyšlo .



ROK LÁSKY
S přítelem jsme 1. Dubna oslavili náš první společný rok. Přijde mi, že první rok je taková největší zkouška. Ne každý semnou musí souhlasit a věřím, že zkoušek je ve vztahu mnohem více, ale první rok je hodně o poznávání, sbližování, ale taky sebepoznání. Brzy budeme mít 2. výročí a já si přeju( samozřejmě) aby jich bylo ještě mnohem víc. Jsem moc spokojená.
Moji 2 nejoblíbenější (Biggie už se nevešel..)

Svatba Snina, červen 2018.
PRVNÍ ZNAČKOVÁ KABELKA
Moment, který mi zůstal v paměti spíše kvůli pocitu štěstí a ne kvůli tomu, že by byl pro můj život nějak důležitý a převratný. Už zhruba 4 roky nosím a miluju kabelky Michael Kors. Letos jsem se konečně odhodlala a našetřila jsem si na mou první LV kabelku. Čekala jsem, že to bude něco neskutečně super za tu cenu a po všech těch ohlasech, které jsem slyšela jsem ani nepředpokládala žádné zklamání.. Musím však přiznat, že ohledem kvality jsem byla celkem zklamaná. Je naprosto srovnatelná s MK, možná i o něco horší.. No nevadí, je potřeba si zkusit a zjistit co se nám líbí a co nám vyhovuje.
Design mě ale naprosto uchvátil a hlavně pocit, když si na něco vyděláte a našetříte je k nezaplacení. 

________________
Nechápejte to prosím tak, že koupě drahé kabelky byla nejdůležitějším momentem pro můj život za poslední rok. Vím, že to je věc pro život naprosto nepodstatná, ale (nejen!) tyhle věci mi dělají radost. Ve svém věku to beru jako úspěch a na její rozbalení chci hezky vzpomínat. 





Komentáře

Oblíbené příspěvky