MASKY A NOVÉ PRODUKTY

Ahoj! V dnešním článku se s vámi podělím o mé zkušenosti s maskami a kosmetikou, kterou jsem nově zkoušela. Nejsem žádný makeup artist, nezabývám se složením a nezkoumám svou pleť pod mikroskopem, takže můj názor berte s nadhledem a taky s tím, že každému sedne něco jiného.

Sephora modelovací maska
 Dostala jsem ji jako dárek k Vánocům, ale určitě bych si ji ze zvědavosti časem pořídila sama. Celé to je založené na tom, že v kelímku máte jen prášek, do kterého přidáte vodu a smícháte si masku sami. Pořádně to promíchat mi trvalo zhruba 5 minut, což není nic hrozného. Konzistence je taková pudinková, což je na nanášení naprosto příšerné. Stát před zrcadlem a snažit si dát na obličej něco co furt kape a teče, není nic příjemného. Takže aplikace mi trvala určitě takových 10 minut, což je podle mě jedno velké - . Další věc která se mi na tom vůbec nelíbila je ta, že jsem si masku dala na celý obličej já + jsem ji dala přítelovi a stejně zbyla půlka kalíšku. Znovu se to ale použít nedá, protože do pár minut to ztuhne. Za mě jedno velké NE. Pleť po ní byla hezká a příjemná na dotek, ale za všechny ty "překážky" to nestálo. Šanci bych jí možná ještě jednou dala, ale prášek bych si rozdělila třeba na 3 části a vodu přidala podle sebe, dokud by neměla dobrou konzistenci.

Golden maska Sephora X Mon
Rozhodla jsem se zkusit dvě zlaté masky a porovnat cenu, kvalitu a výsledek. Jednu jsem měla od Sephory za 150Kč a jednu z DM od značky MON za 70Kč. Za mě byly obě dvě úplně stejné, nenašla jsem jediný rozdíl. Obě dvě příjemně chladí, jsou spíše takové "želatinové" než plátýnkové a pleť jsem měla moc hezkou. Jediným rozdílem je cena a je na vás jestli si chcete mít za cenu 150 korun dvě masky, nebo jednu předraženou. Za mě tato maska/y splňovala všechno co od masky očekávám.



Pink plátýnková maska
K této masce nemám moc co napsat, jelikož mě ani nezklamala ani nijak nenadchla. Dostala jsem ji také jako dárek k Vánocům a doufala jsem, že bude úplně skvělá a bude to moje nová go-to maska, ale bohužel..


Produkty LVLY
Pokud mě sledujete na instagramu, nebo jste už četli nějaký můj článek víte, že používám kosmetiku Loccitane. Odličuji se pouze odličovacím olejem, pak obličej jen přejedu tonikem a nanesu arganový olej. Loccitanne je celkem drahá kosmetika a tak se skoro neustále snažím hledat stejně dobré produkty za menší peníze. Teď si myslím, že se mi to povedlo. v DM jsem objevila produkty od značky LVLY, která spadá přímo pod DM. Odličovací pěna stála 80 Kč a tonikum podobně.
Odličování pěna není až tak příjemná jako olej, ale není to nic bolestivého, nebo nesnesitelného. Odíčí úplně vše( i červenou dlouhotrvající rtěnku ze sephory!) a pleť po ní je příjemná a mám pocit, že je čistá.

Komentáře

Oblíbené příspěvky